Bakgrund

måndag 16 november 2009

Drömmer jag?

Jag sitter och arbetar och kommer plötsligt på att jag drömde i natt. Men vad var det jag drömde egentligen? Många konstiga saker på en och samma gång.

Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag. Jag är inte drabbad av influensan. Jag hade ingen feber när jag vaknade imorse.

Nej. Att jag vaknade kallsvettig berodde på drömmen!!

Antagligen fick jag sådana men efter i lördags och mötet med alla föräldrar på det öppna huset att det påverkade mig mer än jag trodde.

För när jag nu sitter och sammanfattar drömmen, så handlade den om mig och en annan man i området där jag bor. Han är sambo och har barn, barn i samma umgängeskrets som mina egna. Vi har också gjort lite roliga saker ihop i samband med olika aktiviteter och annat.
Nu befann vi oss i drömmen någonstans och vi inledde någonting som jag absolut inte annars skulle gjort. Inte för att han inte är charmig och ser bra ut. För det har jag alltid tyckt. Men det handlar mer om att "det passar sig inte". Tro sjuttan att man vaknar och mår dåligt och är genomsvettig.

Vad glad jag blir nu! Det vara bara en dröm och jag har ingen influensa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar