Bakgrund

fredag 24 december 2010

En flis

Jag fick en flis i foten och hade jätteont. Undrade sedan ett bra tag på var jag fått den ifrån. Vid närmare eftertanke blev jag väldigt konfunderad. Jag äger nämeligen en plastgran! Jag har ingenting annat som skulle barra här . . .

Nej, det var när min minsteman kom med en stor "brädbit" som jag förstod att det var ifrån mitt parkettgolv. En stor flisa hade lossnat från golvet och sedan hade han eller brodern försökt sätta tillbaka den med två plåster. . . när inte detta gick vidare bra, så har den stora "brädflisen" sparats och legat på en hylla och där måste förklaringen ligga. Skåran i golvet utsöndrar flisor. Vad vet jag? Flisan i foten är nu borta i alla fall med hjälp av en pincett och julafton är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar