Bakgrund

söndag 12 september 2010

Vilodag... nej tack

Jo, men visst ... som dom säger i Norrland.
I dag kom en vän och hjälpte mig med att skruva ner en loftsäng. Vi fikade med räksmörgåsar och skruvade så att både förbikörande grannar och andra promenerande människor utanför undrade om det verkligen var jag som bodde där. Ja, det är svårt att förklara- men oftast är det min vän som syns och det blir lite roligt när samma människor gång på gång får se henne i action i min lägenhet.

Sedan fick jag lånat en cykel och cyklade med "familjen" runt omkring i flatås och högsbo industriområde. Där finns en gruva med "kattsilver" och vi gick på upptäckarfärd runt omkring gruvan, eftersom den var låst. Tobbe tränade fotboll och efter denna blev det pizzabjudning och vi hade mysigt med tv och "Ensam mamma söker".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar