Bakgrund

lördag 14 april 2012

Herrljunga tur & retur

Vi tog tåget till Alingsås för att byta till tåget till Herrljunga och till syster yster.
Mannens syster eller systerns man,  höll på med en garden home makeover ... medans vi fikade och pratade. Mycket kaffe & skratt blev det . . .
Äppelboden och Herrljunga Cider ca 200 meter ifrån systerns bo.

Tåget hem. SJ? Tvåvånings? Ja vi hoppade på ... Fint ska det va.
Hemma. Med mysig film och trevlig sommarglögg från systerns Herrljunga. Trevligt & mysigt var ordet.

    
Trevlig och mysig var dagen!

2 kommentarer:

  1. Jag har nog bara varit i Herrljunga en gång. Då skulle jag gå på efterfest med John Norum (jag tror att det var rock-Sm eller nåt), men konserten blev inställd...Fast vi var med på efterfesten kvällen innan så jag ska inte klaga... ;)

    Hälsa syrran!

    SvaraRadera
  2. Jag ska hälsa. John Norum? Ja ja. Fint ska det va! Haha. ;-) Kommer ihåg att jag tyckte han var så snygg. Kram

    SvaraRadera