Bakgrund

tisdag 10 april 2012

ILLVRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

Oj oj oj. Nu skrek jag rätt ut. Jag har suttit i telefon!
Två samtal. Båda personerna fick mig att se lite lätt rött.

Det sista samtalet tog 3 minuter och 36 sekunder.
Men personen i andra änden fick mig att få kramper i tårna...

Jag bet ihop. Jag var trevlig- men skyndade på att avsluta.

Sedan skrek jag.
HELVETE vad skönt det är att skrika.
Jag borde verkligen göra det oftare !!!

Lite fula svärord också (men jag säger dom för mig själv, så ni inte får avsky)

2 kommentarer:

  1. Usch för sådana personer som ger kramper i tårna! Vi hade en sådan i telefonen i förra veckan. Tur för mig att det var min sambo som svarade. Jag avskyr att svara i telefonen eftersom jag har fått ett och annat sådant jobbigt samtal. Nästa gång ska jag göra som dig - SKRIKA när jag lagt på luren.

    SvaraRadera
  2. Ja det var tur att du hade en sambo där som kunde avstyra det hela. Nu var det här ingen telefonförsäljare, men det spelar ju faktiskt ingen roll. Jobbiga människor är jobbiga och skrika är alltid skönt att göra, har jag kommit på.

    SvaraRadera