Bakgrund

måndag 21 maj 2012

4 dagar

Jag har ju varit borta några dagar nu och det var i onsdags förra veckan som jag tog tåget till Tanum och Grebbestad. Det regnade en aning när jag åkte, men i Grebbestad lyste solen. Härliga dagar med god mat och trevligt sällskap har det varit. 

Promenader på längst en mil gjordes, så en och annan tå blev blå och knäna ömmade långt in på kvällen. Men samtidigt kändes det som om jag skulle kunna fortsätta gå och gå. Jag hade energi som räckte och blev över då. 
 I Tanum var det invigning för Sportshopen i 4 dagar och flera artister uppträdde. Här Drängarna.

 På torsdagskvällen kom C upp och på fredagen kom ena sonen med kvällståget.
 Från rummet vi bodde i. Kan tro att det är en tavla med båtarna på fönsterkarmen. . .
 Sonen och Bert Karlsson under invigningen där Bert var konferencier! 
 Strax efter sjöng Molly Sandén.
 Lördagen på Malkolms. Storbilds-tv. Matchen mellan Chelsea och Bayern München- (vet inte vad resultatet blev) men maten var god och några öl senare hade en jättetrevlig kväll gjort sitt.

Jag och min kära fina kusin.



Joo!! Sent på torsdagskvällen såg vi en tumlare som irrat sig in i strandkanten- kallt som sjuttan var det ... och mina kommentarer var som om jag vore en riktig blondin. 
"Det är ju strömt här ... "
"Han kanske är blind?!"
Jag har försökt ladda upp en film här med detta, men det verkar inte fungera så bra tyvärr.

Lite kortspel och annat smått och gott har vi ägnat oss åt- men mest bara varit faktiskt! Som man bör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar