Bakgrund

fredag 6 maj 2011

Ett annat möte

Vad chockad jag blev när jag tittade ut och det snöade häromdagen. Det ska inte snöa nu! Vi ska ha sol. Förstått?

Jag har varit på möte med försäkringskassan igen och det var positivt faktiskt. Man har ju hört så mycket negativt om dom, men just nu så funkar det för mig i alla fall. Förresten så bryr jag mig inte så mycket om det inte skulle funka heller- jag har blivit lite ja vad säger man... så som Magnus Uggla sjunger "Jag skiter i rektorn och jag skiter i majjen, jag skiter i all den satans teknik, jag skiter i morsan och jag skiter i farsaaaan... dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag iiii..."

Det enda som inte funkade var tiden. Kl 14.oo var det sagt, men nej då... han hade bokat in mig nästa vecka - så han var halvvägs till Lerum. Kvart i tre, dundrade han in. Men han var trevlig iaf och det är ju huvudsaken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar