Bakgrund

onsdag 30 mars 2011

Hej igen


Jag tittar på 112 i bakgrunden och vill skriva av mig. Jag har startat en blogg där jag skriver om ämnet ADHD, men jag har inte riktigt kommit igång med den. Det är så mycket i mitt huvud som jag vill skriva ner, men det blir bara stopp istället.
En enda röra om ämnet som ändå man lever med varje dag.

Ja, så träffade jag min moster härom veckan och hon sa att hon läste min blogg, denna då förmodar jag. Jag blev jätteförvånad, för jag har ju ingen som helst aning vilka som läser den. Så jag blev i alla fall lite sporrad igen av att ta upp mitt skrivande, för hon tyckte den var "lite" bra eller hur hon nu uttryckte sig.

Har väl egentligen inget direkt att skriva om tror jag... eller så har jag massor. Jag har bara inte kommit på det än. Ja, välkommen tillbaka då... till en blogg som är som ett abstinens. Man försöker sluta, men man återkommer ständigt utav en eller annan orsak.

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! Jag läser. När du väljer att skriva. =)

    SvaraRadera