Bakgrund

tisdag 2 oktober 2012

Faaan vilka problem man kan ha... idag ville inte sonen någonting.

Tv4:s Nyheter har en expert (Jenny Klefbom) på barn och ungdomar denna morgon, som man kan ringa in och fråga saker till. Jag ringer NUU!!
Helvete- vilken trots.

Precis i denna stund, när jag tänkte att "Hur ska hon kunna svara på frågor om t ex mitt barn som har ADHD?" och när jag skriver detta - ringde precis en mamma in som just hade en son med ADHD och han var 14 år.
Hennes problem var att sonen bytt skola efter att ha blivit utfryst och med dålig självkänsla och nu på sin nya skola istället fått ett självförtroende som att "jag är bäst på allt".
Hur ska man ta bort det undrade hon?

Behöver man det undrade jag då??

Ja alla har sina problem. Det ska gudarna veta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar