Bakgrund

tisdag 9 oktober 2012

Suuuuper

Jag har börjat jobba nu och det känns så bra! Första dagen var igår och jag var nervös, det var jag- men det behövde jag inte. Det var ingen som verkade tro att jag kunde mer än vad jag kunde och alla var så trevliga och tillmötesgående. Jag kände att jag var NÅGON. Någon som gjorde nytta och för andra. Dessutom visste ingen något om mig, förutom de närmaste ja- vd:n och hans fru då. Ja jag vet inte hur jag ska beskriva det mer än att, under snart två års tid har jag funnits till för mina barn- men ingen mer. Ett arbete ger dig så mycket och jag önskar ALDRIG mer bli varken sjukskriven eller arbetslös så att man på det sättet kommer ifrån det sociala nätverket med arbetskamrater och andra människor under dagarna. 
Jag är superglad, supertrött och mina barn är supergooooa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar