Bakgrund

fredag 5 oktober 2012

Info fur alle

Vad sakta dagarna går när man väntar på resultat av sin viktnedgång. Jag hade fått för mig att jag gått i mer än tre veckor på min GI diet, men nej- så var det inte.
Jag har skippat tabletterna nu. Jag fick för mig att de inte hjälpte. 

I dag är det alltså 17 dagar sedan jag började och jag har gått ner tre kilo. Det är ju faktiskt bra, även om man som jag vill ha snabba resultat. 
Promenader måste läggas till och jag har börjat lite smått. 

I dag skiner solen jättefint och till skillnad från igår är jag piggare. Igår var allt annat än en bra dag- förutom korta stunder då jag blir så jäkla trött och bara måste lägga mig. Sov mitt på dagen i 2 timmar!

Jag börjar tänka på måndagen och mitt nya jobb- hur jag ska orka heltid igen efter snart två års hemmagång . . . 

Men jag är glad, positiv och ser verkligen fram emot den här hösten och vintern. 
Det har jag sagt och förberett min son för också. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar