Bakgrund

måndag 23 juli 2012

Då var jag här igen

Godmorgon!

Tillbaka såklart, för er som känner mig. Många funderingar har speglat min vardag under tiden och jag känner mig lite starkare- IGEN.
Med håret på ända och flera veckor senare så vill jag blogga har jag kommit på -då och då- inte varje dag, men då och då . . .
Livet är som en berg och dalbana, alldeles säkert. Åtminstone mitt. 

Utan ris, potatis, pasta och bröd i över 50 dagar- försmäktar jag på denna plats. Tog precis en rostad smörgås och mår illa nu. Är det magen som får sig ett uppror eller rent utav mitt samvete? 

Ja kilona har inte rasat av mig för det ... eftersom jag rör för lite på mig- och tar mig en bag in box ibland, det står stilla helt enkelt. 
Men annars tycker jag det är bra. Relativt bra!

Nya fina blommiga skor från Rusta för 29 kr är roligt att skriva om.


1 kommentar: