Bakgrund

torsdag 14 juni 2012

Flum

Jag går utbildningar nu. Halvdagar för att börja arbeta i kommunen istället. Ja, arbetet där jag var- var en aning oorganiserat och jag höll på att få en lättare tia-attack och trodde ett tag att en dold kamera var uppsatt någonstans. Så jag sökte mig vidare!
Med min undersköterskeutbildning fräschar jag upp läkemedel, socialtjänstlagen och rehabilitering inom äldrevården. 

Känner också att jag åter igen har kommit till en punkt där jag inte längre tycker det är roligt med bloggen, så jag lägger ner den ett tag och fokuserar på allt annat som betyder något. Mitt egenvärde och vem är jag? Vad är jag? Vad betyder jag? Ja lite sådana flum frågor, som jag måste komma underfund med för att få en bättre självbild bland annat. 
 Så kram på er alla i cybervärlden!

1 kommentar:

  1. Ja, flumma på! Du kommer väl tillbaka när du vet vad du är.
    Cyberkram på dig!

    SvaraRadera