Bakgrund

söndag 29 januari 2012

Sköna söndag

Bio med sonen och vi tog tåget åter igen in till stan. C och barnen kom också. Vi tittade på Alvin och gänget 3 och jag höll på att somna inne i biografen. Inte för att den var dålig, men nu får jag väl skylla på omställningen av tiden. Kan det ta en vecka tro?!

Kameran har blivit helt kajko efter Thailand och jag kan inte längre sätta på kameran eller ta bilder. Det får bli en fotolös blogg lite framöver. . .

Igår kväll var det ungdomar här. Det livades upp och jag blev på bättre humör även om jag var så trött att jag somnade. Jag och sonen låg i soffan och tittade på tv medans ungdomarna satt i köket och hade trevligt, spelade kort och festade till det lite. Tänk att de alla är 20 år nu. Herregud vad tiden går fort, på riktigt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar