Bakgrund

tisdag 6 augusti 2013

En ny dag


Jag och barnen, speciellt dottern har följt Walking Dead och sett avsnitt efter avsnitt - säsong efter säsong. Igår var sista avsnittet avklarat och nu väntar vi på den fjärde säsongen som släpps i oktober. Jag förstår nu vidden av hur beroende och påverkad man kan bli av olika saker. Kan tänka mig alla de som sitter och spelar mordiska spel och rollspel på nätet, timme ut och timme in- att de blir knäppa till slut. Själv tycker jag att jag både ser och hör Zombies, om en hund skäller eller ett barn skriker eller om någon går på ett speciellt lutande, stapplande sätt. Jag relaterar direkt till filmen!

Har tränat med sönerna idag. 40 min crosstrainer, som blev 4 km och roddmaskinen 1100 meter. Är gott svettig nu. Sjunger ♪♫ Jag klär, jag klär av mig naaaaken. ♪♫ Passande nog är det Eva Dahlgren som sjunger den. Fick höra att jag var lik henne. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar