Bakgrund

onsdag 7 augusti 2013

Frily

Vaknade i morse och trodde jag kunde ställa mig direkt upp från liggandes genom en situps. Måste haft en väldigt stark dröm, för det gick inte alls. Men på gymmet idag märkte jag att det gick lite bättre än från starten förra veckan. 4 km på löpbandet har vanligtvis gjort 40 min, men idag tog det 37 min. Gick fortare och gjorde därför 4,3 km på bandet och håller mig till tiden istället. Därefter 500 meter i roddmaskinen, 30 situps och satte mig i en maskin och gjorde 20 st viktdrag med 25 kilo som påhäng. Var härligt trött sen och så jäkla skönt med en dusch. Alla tankar och ledsamheter försvinner när jag är på gymet! Me like a lot. Den månaden som jag fick genom Frily var ju kanon. Kunde inte kommit i en bättre period än denna.

1 kommentar:

  1. Jättekul att höra att gratis gymkortet kom passande! :) Håll utkik, det kommer fler kampanjer:)

    SvaraRadera