Bakgrund

onsdag 21 augusti 2013

OJJJ!

Hjälp, det är onsdag idag och jag har inte skrivit sen i lördags ...
Jag skulle ju bli bättre på det, har jag sagt till mig själv.
Söndagen gick åt till att må dåligt som bara fan. Grät och andades i fyrkant om vartannat. Promenad ner mot Askim för att andas vid havet.
Har en separationsångest som heter duga.

Men käkade tacos gjorde jag iaf. Gjorde ett klipp på Groupon också, så jag kan träna en månad till för endast 95 kr.

Måndag. Upprop med sonen på ny skola och sen träning efter jobbet. Det blev 50 min powerwalk och rygg/magövningar. Jag kan ju andas igen efter ett pass på gymmet. Underbart.


Tisdag. Hundra samtal från son som vägrade gå till skolan. Ut till Näsets båthamn efter jobbet och njöt av vädret.
Sedan handlade vi skor och var inte hemma förrän 19.45. Skönt. Då hade den dagen gått . . .

Och så idag - TRÄNA!!! Längtar.

Idag hade jag en puls på 168- det var rätt mycket. Svetten rann, men det brukar den göra. Undra hur mycket man förbränner? Jag gick 55 min idag på löpbandet. Alternerar med backigt och lättsammare. Sedan 20 st ryggövningar. Härligt. Kan man sova gott idag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar