Bakgrund

onsdag 9 maj 2012

1+1+1 = 11

Jag svarade på lite frågor häromdagen. 11 stycken för att vara exakt och det kan du för övrigt läsa om här .

Vad jag glömde var att jag skulle ställa 11 nya frågor till 11 andra bloggläsare- men i ärlighetens namn vet jag inte vilka som läser här, men några jag känner till kan jag ju i och för sig utmana. 



och


Frågorna kommer här och när du svarat på dessa ska du göra egna frågor eller kopiera (precis som jag gjorde) och skicka  vidare till vänner du känner. Gärna 11- men det går bra med 3 också.


Vad gör dig glad?


Vad (hos dig själv) är du mest stolt över?


Vad är du rädd för?


Vad är det bästa du gjort i ditt liv?


Vad går du aldrig hemifrån utan?


Vad gör du när ingen ser?


Vad gör dig arg?


När grät du senast?


Har du gjort något som du tror att ingen annan gjort och i så fall vad?


Om du bara fick äta en enda sak för resten av livet - vad skulle det vara?


Vem skulle du aldrig släppa in i ditt hem och varför?
 
 

1 kommentar: