Bakgrund

tisdag 2 november 2010

Barcelonas lag sprang 114 km tillsammans under matchen ikväll- bara så ni vet! Fick just den informationen av min son.

Jag är trött, mycket trött- men har ändå en något så konstig känsla av en överslagsenergi. Ni vet när man är trött, men ändå inte riktigt kan slappna av?!
Jag har precis stekt pannkakor såhär på kvällen och diskat en jättestor disk- det kanske är för att man behöver göra något annat när man varit så ledsen och trött över dagens händelser idag. Man behöver tänka på andra saker helt enkelt!

Jag har varit ledig idag och kommer vara det imorgon också. HÖSTLOV är det ju för barnen, så det ska bli riktigt skönt att vakna när man vill imorgon.

Skrev jag det?

Jag får aldrig vakna när jag vill, när jag har S hemma. Han vaknar alltid tidigt, på helger, när vi har ledigt och även om jag låter honom lägga sig senare. Han är inte heller tyst om jag inte låter honom sitta vid datorn. Men jag ser i alla fall fram emot att äta en sen frukost och att äta den tillsammans med mina barn.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar