Bakgrund

torsdag 4 november 2010

Jag vet inte riktigt om det var rätt att gå till jobbet idag. Jag får ingenting gjort. Jag snurrar omkring på min stol och har lyckats slänga momsrapporten i papperskorgen, vilket fick mig att springa efter städpersonalen som precis tömt alla papperskorgar i en stor säck. Där fick jag sedan rota runt för att hitta denna.
Därefter har jag slängt lönesystemet i datorns papperskorg och det är ren tur att jag inte lyckades radera eller tömma denna, då hade min dag varit gjord!! Slutligen gick jag omkring med en bricka full av gem, visitkort och annat jox på. Då jag fick frågan om varför jag gick omkring med den, tittade jag bara på brickan och sa; Ja undra det du . . .
Klockan är inte ens tolv och jag sitter med min värmda vetekudde över axeln. Kanske bör gå hem snart eller så skärper jag till mig. Jag gör nog det sistnämnda. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar