Bakgrund

torsdag 11 november 2010

Det är mörkare och mörkare tycker jag. Både på morgonen och eftermiddagen.

I morse tog jag en kaffe och en smörgås på vägen- på pressbyrån vi drottningtorget. Sedan åkte jag vidare till jobbet. Nu är det reklam för The refreshment som gäller. Vi ska tydligen ut med dom fram igenom.... det ska bli roligt- jag får väl lyssna lite till på deras musik bara.




Det kom en faktura till jobbet - från DHL. Frakt och kolli - Ellinor Friberg ... stod det på som angiven referens.
Okej tänkte jag, Vi var ute i lördags och visst- jag kan hålla med om att jag var ett kolli. Men frakt? Jag fraktade mig allt hem själv. Det tycker jag inte att jag ska betala för...
Skämt åsido- jag kan klara mig själv. Men jag kanske ska ta och varva ner lite. Det är lite så med mig- antingen jätteupp eller jättener. Kan man hitta något mitt i mellan kanske`?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar