Bakgrund

måndag 15 november 2010

Lördagen

I lördags kom Gina och henns Hugo på middag hos oss. Jag gjorde min vanliga kycklingfilé i ugnen, med potatisklyftor, bearnaisesås och sallad. Vi spelade reaktions-spelet, där man fick en stöt om man inte var tillräckligt snabb nog. Alla skulle hålla i varsitt handtag, samtidigt som en signal ljuder och man ska vara på sin vakt. Jag hade nerverna utanför och slängde iväg mitt handtag rakt över bordet innan den ens var klar. Inget spel för mig !!

Fick en söt liten present av Gina . . . två vaser i en korg som man kan ha något i (som inte vissnar) Kvistar eller något annat fint. Tack !
Sedan var det dags för "Så Mycket Bättre" och jag ser fram emot varje avsnitt faktiskt. Då var det Lill- Babs tur att bli tolkad av de andra artisterna.

1 kommentar:

  1. Nä det där spelet verkar inte vara nåt för mig. Jag skulle fega ur direkt... ;)

    SvaraRadera