Bakgrund

måndag 23 augusti 2010

Ett fax

Du har fått ett fax ropar chefen till mig.
Jaha, ok?

Ja, det är ifrån en dam som heter Maria Hernandez. Hon vill jättegärna donera 9,8 miljoner dollar till dig... om du bara gör det och det och det och det..!!

Vad är det frågan om egentligen? Likadant gällde ett mail jag fick;

"Mitt namn är Rima. Jag är 29. Jag var inte gift och har inga barn. Jag vill inte röka och inte använda några alkoholhaltiga drycker. (Redan där sprack det...) I hopp att meddelande kommer bli överraskning, du måste tänka att folk leta efter levande och hitta kärlek. Kanske det var öde och vi tillsammans skapa den stabila familjen tillsammans? Jag vill säga några ord om mig själv i denna e-post....o.s.v...."

Jag förstår inte vad det är dom får ut på detta, för det är väl ingen som svarar på något sådant och verkligen tror att man är utvald? Eller är det det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar