Bakgrund

torsdag 19 augusti 2010

Försov mig

Oj vad länge jag sov idag. Jag var så sen så jag tog tid på mig att gå till fastighetsskötaren också och lämna in mina parkeringsbrickor. Ja jag har ingen parkering längre nu. Ett tag hade jag bil och ingen parkering, sen fick jag parkering och då hade jag ingen bil.

Ett nytt tvättstugelås fick jag när jag ändå var där. Men det var ju inte låset jag behövde, det var en ny nyckel! Jag fattade inte vad han pratade om, gäspade och emottog både lås och nyckel... jag kunde inte ens skylla på att det var måndag, men jag bad om ursäkt när både han och jag kom på att det bara var en nyckel jag behövde.


Det brukar jag göra när jag känner att jag gjort fel, jag tar på mig och ber om ursäkt. Även när det inte alltid är jag som bör be om ursäkt först, men jag ser det som en bra egenskap att åtminstone kunna göra det. Det borde fler våga göra faktiskt.

Nu kan jag i alla fall äntligen börja tvätta igen! Underbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar