Bakgrund

tisdag 31 augusti 2010

Köp och sälj !!

Jag var på Ikea häromdagen och köpte bland annat en madrass till en säng här hemma. Du, den prinsen borde sova mycket gott nu... vi pratar om en madrass med fin stoppning. Hm... och så blev det ju fika med- man kan nästan inte motstå det när man är där. Han Kamprad, han har verkligen lyckats med sin affärsidé.

Camilla nämnde häromdagen att man har saker hemma som man inte använder och kan sälja för ungefär ca 20 000 kr. Då borde man ha det hela tiden egentligen, eftersom man systematiskt köper hem nya grejer och kläder nästan varje månad. Ja, små saker också som man inte tänker på.
Jag letade upp lite till här hemma efter denna nyhet. . . och vips så låg detta på Tradera också.













Jag närmar mig en kontantinsats på ett litet torp snart om jag fortsätter . . .
Haha, nu ropar min dotter att jag ska sluta gå in i hennes rum för att se efter saker och sälja!

2 kommentarer:

  1. Hehe, barnen kanske skaffar hänglås till sina rum nu när du är i farten? ;)
    Hoppas du får sålt lite grejer!

    SvaraRadera
  2. Dom får behålla sina saker och jag har säkert en hel del mer som jag kan göra mig av med. Men det tar ju sån tid att sitta och lägga in allt. Fast det kan ju vara värt det! Hoppas!! :)

    SvaraRadera