Bakgrund

fredag 20 augusti 2010

Här är en katt. . .

... men det är inte Simba! Nej, det är vår nya lilla kelgris... en liten liten gosig katt som heter Ceasar. Underbart söt och lekfull.
Så lekfull att jag knappt kunnat sova inatt! Han har prasslat med vår lampa, fräst åt Simba och varit allmänt lite stökig sådär man kan bli när man inte vet vad man ska göra. Ja jag blir också sån... lite lätt småjobbig med andra ord.

Jag ställde in Simbas kattlåda från balkongen så att han inte skulle gå i den lilles och tvärtom. Dom är ju säkert känsliga tänkte jag och vill ha sina egna lukter. Och det började ju bra;

Ceasar sätter sig och kissar i sin låda...

...och går direkt efteråt in i Simbas låda...
...och kissar...
Men vad gör Simba då? Jo han sätter sig i Ceasars låda och kissar.

Vad är det frågan om? Ett himla kisseri helt plötsligt !!!
Jaja, jag är glad så länge de håller sig till lådorna och kissar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar