Bakgrund

torsdag 23 december 2010

Granljus/ Julefrid?!

Många pratar om julefrid och jag måste erkänna att detta året har jag tagit det riktigt lugnt. Jag har frid. Men om den ska få vara beständig, tycker jag inte att man ska utsätta sig för att göra vissa saker. Jag har inget tålamod när det gäller sladdar överhuvudtaget och när man då ska börja pynta granen, som jag först fick mig ett bryt på- på grund av julgransfoten så kommer man till ljus-slingan som var invirad från förra året som en liten sladdboll. Ljusen fastnade och var intrasslade och när jag väl fått ut allting, så skulle man få upp dessa i granen som inte ville stå stilla. När jag var klar i första omgången, var kontaktuttaget längst upp mot grantoppen. Vad jag vet har jag inget kontaktuttag där. . .


Så här blev det och jag fick ta en paus för att inte bli vansinnigt förbannad. Temperament? Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar