Bakgrund

söndag 19 december 2010

Inte konstigt


Jag hade vänner hemma igår som kom och förgyllde min kväll. Vänner jag inte träffat på länge och det var såå himla mysigt. Mycket glögg blev det och många skratt och minnen. Ett tag trodde jag det var julafton, för jag fick så fina saker.


Lite tidigare på kvällen / sen eftermiddag knackade det på dörren och jag blev helt varm i hela kroppen. Inga ord - men en kram. Mitt hjärta bankade och det är en obeskrivlig känsla.

Idag tog vi en promenad i Haga och tittade på julmarknaden. En flicka sjöng julsånger, utan musik och iklädd tomtedräkt. Det var riktigt vackert! Jag hoppas kunna gå där nästa år igen med samma person och göra det till tradition.

Helgen går alltid så fort och den här helgen har varit så bra. Det är inte konstigt att jag är trött, men det var det värt! Hundra gånger om. Jag är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar