Bakgrund

fredag 10 december 2010

Vill skriva

Ja, jag vill skriva... men vet inte vad jag vill skriva om. Jag vill kunna skriva om något speciellt. Ett ämne av något slag.
Inget tips?

Wikileaks grundare Assange nånting är efterspanad, hittad och anklagad. Han skulle ju ställas inför rätta. Var har han hållt hus förresten?
Han var ju så efterspanad som någon bara kunde bli. Lika stor efterfrågan på honom som på Usama Bin Laden. Han kanske bodde i en grotta han med, under tiden. Granne med Usama? Den nya filmtiteln blir "Grabben i grottan bredvid"...

Ikväll har Idolfinalen ägt rum. Jay Smith vann. Han är grym och riktigt bra. Hoppas han lyckas nu, för det verkar ju ingen annan idolvinnare ha gjort.

2 kommentarer:

  1. Samma här, jag vill också skriva om nåt särskilt intressant men istället blir det en salig röra i mon blogg... Men vad gör det?
    Du skriver så bra! Har du ingen talang eller intresse som du kan skriva om?
    Du kanske ska skriva en bok annars!?

    SvaraRadera
  2. Åh, tack. Vad snällt sagt. Jag vet inte riktigt...men jag får fundera på om det finns något. Har tänkt på västtrafik/ spårvagnstrafiken eller det där med att vara singel. :)

    SvaraRadera