Bakgrund

onsdag 29 december 2010

Häftigt

Jag sitter med solglasögon på huvudet och på tv går något som heter Family Guy. Jag undrar vem som kommit på denna serie. "Allt är bättre med en påse gräs" sjunger dom nu. Det gäller att ta denna serie med en klackspark, annars kan man lätt bli förbannad.

Glasögonen på huvudet har jag som ett diadem för håret och imorse gick jag med glasögonen på mig, iklädd morgonrock och foppatofflor till tvättstugan.
Jag har idag också försökt ge blod. Det lyckades inte så bra. Jag hade inga bra värden och jag blev svimfärdig. Man kanske själv ska må bra innan man försöker hjälpa någon annan? Det hela blev lite komiskt.

Jag har ett mål nu. PROMENADER!! En promenad varje dag. Jag måste! Så imorgon börjar jag. Jag går upp när jag vaknat och bara går. Så får det bli.

En häftig grej jag bara måste tillägga! Nu kan jag se en översikt på läsare på min blogg. Jag har läsare från USA och Finland och förra månaden var det en läsare från Kanada. Ja man kan se en rätt häftig översikt över detta.

SIDVYER PER LAND

Sverige 2 012
USA 247
Förenade Arabemiraten 29
Kanada 24
Tyskland 17
Nederländerna 17
Ukraina 15
Ryssland 14
Finland 11
Irak 11

Irak ???
Nejjjj !!! Jag skrev om Usama häromveckan... kan han sökt sitt namn på Google? Fått upp min sida och nu är jag lika eftersökt som han den där karikatyrmålaren . . . Det kanske inte är så häftigt i alla fall?!

1 kommentar:

  1. Haha, jag har också besökare från olika delar av världen och nyss skrev jag lite ilsket om självmordsbombaren och tänk om det är därför jag får träffar från vissa länder... Undrar om de utländska besökarna googlar en översättning på det vi skriver... :)

    SvaraRadera