Bakgrund

tisdag 6 december 2011

Alla dessa möten

Jag har varit på möte igen. Berättade om min uppväxt och att jag gått på Sätilaskolan. Det ville dom gärna veta. De ville gärna också veta om jag gör någonting med mina barn och om jag tillåter dom vad som helst. Jag blev ledsen, men det behövde jag inte bli sa dom...

... jag mailade mannen som ska ta beslut om min sons taxiresor i hans stadsdel... han skulle tala med sin jurist sa han. Kan jag också få en jurist?

Så fick jag plötsligt detta sms, det var fint tycker jag:

Kära ängel.
Kvinnan som läser detta är grym, underbar och stark.
Jag tycker mycket om henne- hjälp henne så hon klarar att leva sitt liv fullt ut.
Jag ber om att du hjälper henne lätta på sina förväntningar på sig själv.
Låt henne lysa upp mörkret, som den solstråle hon är.
Beskydda henne i alla tider och lyft upp henne när hon mest behöver dig.

Tack L och S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar