Bakgrund

måndag 19 december 2011

Funderingar

Jag gick tillbaka och läste min blogg när jag började skriva för ca 3 år sedan och så hann jag läsa lite framåt. Så mycket jag skrivit och så roligt! Jag läser tillbaka och inser vad som har hänt och INTE har hänt under denna tid som gått. Inser också skillnaden till hur glad och sprallig och bekymmerlös jag var, åtminstone till en större del och att jag idag är mycket mycket allvarligare. Men det är väl så det är, när man märker att man förändras som person både till gott och ont ju äldre man blir. Erfarenheter, för- och nackdelar till allt som händer gör att man mognar som människa- men som sagt både på gott och ont. . .

Idag var en vacker dag. Solen sken och jag fick hem alla mina barn. Åtminstone för en stund alla på en gång och jag gillar det. Även om det blir lite bråk och tjafs, så känns det så mysigt när alla är samlade. Tänk att jag har fått möjligheten till att vara deras mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar