Bakgrund

onsdag 21 december 2011

Inte mycket sömn

Jag har knappt sovit inatt. Har legat och tänkt på många olika saker, för det är mycket nu. Sedan hörde jag lite sådär långtlångtbort något som lät som en speldosa- mycket vackert lät det. Vet inte var det kom ifrån. Är precis klar med överklagan till SDN i Västra Göteborg angående skolskjutsen och nu ska jag strax sätta igång med att väcka de stooora barnen.

Skolavslutning för sonen idag- ska bli mysigt!!

Sen åkte jag och S in till stan och åkte Göteborgshjulet. Sista chansen, för vid nyår ska den plockas ner och rulla in på Liseberg har jag läst.
Vi fick lite lätt svindel båda två och efter 4 varv tyckte vi att det räckte, men det tyckte inte han som satt vid spakarna. Han stod och pratade och skrattade med en kollega och vid det tionde varvet började vi vifta och vinka så att han skulle förstå att vi ville av. Men han bara vinkade tillbaka. Illamående stapplade jag ut och tackade för alla extravarv han lät oss åka med, men rekommenderade att han skulle dra ner på antalet. Han skulle fundera på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar