Bakgrund

torsdag 1 december 2011

Spårvagnschaufför?

Idag är en bättre dag än igår. Behöver socialt normalt sällskap och det fick jag i form av mina föräldrar och min syster med goa barn. Hade man inte haft dom hade man blivit galen... typ...

Syrran packade och slängde saker, sedan gjorde vi tacos.


Sonen hittade en fåtölj på hållplatsen när vi var på väg hem. Trevligt och inbjudande... men hur f-n har den kommit dit?

Jag har blivit haj på det där med spårvagnar och bussar... kanske man kan bli guide för Göteborgs stad eller varför inte helt enkelt en spårvagnsförare- på dagtid? Inkapslad i en av de där nya vagnarna, där man slipper prata med passagerarna. Det måste ju vara det ultimata. Ja, det tar jag upp med Dilan på arbetsförmedlingen, nästa gång vi möts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar