Bakgrund

onsdag 14 december 2011

Vackert !!

Min älskade kusin och hennes familj åkte till Thailand igår. Såå underbart härligt för dom. Men vi ska ju själva dit om knappt en månad och då ska vi träffa dom. Längtar!

Sonen och jag tog spårvagnen till Frölunda Torg. Vackert med den årliga återkommande julmarknaden på bottenplan.

Vi köpte en present till sonens pappa som fyller år idag och så fick jag köpt en julklapp till min dotter också. När vi sedan gick vi förbi teknikmagasinet låg en stor korg full med kinesiska lyktor- naturligtvis ville sonen ha en sådan och visst, jag köpte den och tänkte att det kunde bli vackert.


Men det blåste för mycket! Hela lyktan tog eld och jag sprang omkring och försökte få den att slockna... en fin brasa blev det i alla fall...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar