Bakgrund

tisdag 6 december 2011

Sol och halka och ... ja??

Vi var på bio igår! Son, dotter, pojkvän och jag. Vi tog spårvagnen till Bergakungen och tittade på "In Time" med Justin Timberlake i huvudrollen. Helt ok men var inte prisvärd, inte med tanke på att det kostar 100 kr styck för en biobiljett.


Har knappt kunnat sova inatt, med det besked jag fick till mig igår. Vet inte vad jag riktigt ska göra, men det får väl tiden utvisa. Tänk om man som i filmen vi tittade på, kunde betala med tid och tjäna tid. Då hade jag börjat jobba som faan och tjänat ihop så mycket tid att vi inte behövde tänka på allt annat runtomkring, som bara måste ältas om och om igen för att man bara tänker på pengar.

Det var snö när jag vaknade och halt var det också. C körde mig till Olskroken och läkaren där. Betalade 300 spänn för en kvart med henne. Jävligt bra minutpeng det där. Hon ville avsluta mig där och ett sista samtal med min "mentor" blir om två veckor... skönt med ett avslut någonstans, även om just här är det som jag behöver mest...



... tog spårvagnen hem...


Lite sol som strålade över vårt nybygge i Kaverös! Men när fan ska dom bli klara? Byggnads-ställningar och lyftkranar överallt...

Snö. Fint när det faktiskt är december . . .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar