Bakgrund

tisdag 14 augusti 2012

Höstens första möte

Idag har vi varit hos LSS handläggaren och hon var jättetrevlig. Sonen tyckte också hon var snäll.
När en halvtimme gått sa han "Då tackar vi för det här mötet". (Uttråkad av möten)
Jaha? Ja tack själv. Vad ska ni göra nudå?
"Vet inte sa sonen. Kanske ta in på Formula 1 -en natt för 100 kronor?!"
Haha. Lite roligt i allvaret. Var får han allt ifrån? Lik sin mor kanske?

Lerums kommun har en logga och det står
Mer än du tror!
Skitsnack sa sonen när vi gick utanför dörren. "Lerum. Mindre än du tror!" De kan inte ens göra så jag får vara mer med min pappa! De bryr sig inte.
Krasst kanske- men lite så är det . . .

2 kommentarer:

  1. Jag måste bara säga - Smart son du har!
    Kramar till er/ åsa

    SvaraRadera
  2. Jaa. Han är SÅ smart. DET vet jag iofs inte om han fått från mig. ;-) Hahaha. Kram

    SvaraRadera