Bakgrund

tisdag 28 augusti 2012

Ibland blir jag arg- normalt eller inte?

Jag har gått omkring och tänkt att jag blir alldeles för lätt arg för vissa saker, men så är inte fallet. Jag blir inte alls ofta arg och när jag blir arg så är det inte för småsaker, då är det för att mitt ego har blir sårat av en eller annan anledning. Nej, istället är jag alldeles för jävla snäll, mesig och bara låter saker gå obemärkt förbi. Det kan ha sina fördelar att borsta bort och låta saker ting rinna av sig (det tar ingen energi) - men också sina nackdelar. Det ligger istället och gror någonstans.

 Och vet ni vad det bästa är med att komma på de här sakerna? 
Jo det är att man hittar sig själv mer och mer, att följa sin magkänsla och lyssna på sin intuition.
 Man går inte med på vad som helst !!

Den man också trodde vara en vän, den satt och sade saker om mig, när den i nästa stund sade saker om någon annan. Miss Kontroll/ Alt/ Delete, kan sitta och tycka att jag är labil och en dramaqueen - men att släppa på sina känslor kan också vara nyttigt nån gång. Det borde Missen prova. Att våga göra bort sig och släppa på tangentbordets control- knapp.

Svaghet föder falskhet!
Det bästa med dåliga rykten är att man får reda på något om förmedlarens karaktär. Hur billigt den säljer sig eller om intelligensnivån.

Nu svänger jag om, labil som jag är och peppar mig själv. Vilken bra dag det är idag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar