Bakgrund

torsdag 2 augusti 2012

Kaos i hall och garderob

När jag börjar min PMS så börjar även ett begär i mig att slänga saker, rensa ut och städa. Jag gör det i ett aggressivt tillstånd, för då slänger jag saker och gör gärna sönder dom också i ett stadie då jag inte tänker klart. Det är bra på ett sätt, för då hinner jag inte stå där och fundera på "Ska jag verkligen göra mig av med det här? Jag kanske behöver det en annan gång? Den här är ju ändå rätt ny... o.s.v " och så avreagerar jag mig på saker istället för på människor.

Nä, då blir det mer liksom mycket svordomar istället och fraser som "Den här jäveln ska ut.... Fy faan vad ful den här är!! Jävlar ... & faan vad äckligt allting är..." samtidigt som jag kastar ut det ifrån rummet så det hamnar i en hög någon annanstans. Ja det känns JÄTTEBRA just då och städat blir det dessutom.

Men sen då? När högen fortfarande ligger kvar där tre dagar senare . . .
För vart ska jag slänga det? Här finns fan inget soprum som man kan slänga saker i. Då får jag åka till tippen! Och vart är det där förbannade återvinningskortet som man måste ha för att få komma in där?! 
 
 

2 kommentarer:

  1. Katten är med och röjer ser jag på bilden. Vad söt han är, vad heter han?

    SvaraRadera
  2. Haha, ja han är med överallt! Han heter Kingsize och är jättegosig.

    SvaraRadera