Bakgrund

tisdag 30 mars 2010

Arbetsförmedlare?

Kan ni förstå att det här är en pärm som bara rör arbets-ansökningar, intyg och betyg?



Jag känner att jag snart skulle kunna börja arbeta på arbetsförmedlingen själv, eftersom att det som jag sitter här och skriver hemma på dagarna, det handlar mest om att registrera mig på alla möjliga hemsidor där man ska ha en profil för att kunna söka de arbete som ligger ute. Det handlar om ett tjugotal registrerade sidor med skriftlig ansökan och cv. Jag kan ALLT om jobb och de arbeten som ligger ute nu.

Jag fortsätter mitt arbetssökande i väntan på ett besked från gårdagens intervju. Jag var ju en av tre utvalda och man kan ju inte förvänta sig att just jag ska få jobbet, även om jag vill.

Nu ska jag dessutom på en intervju till imorgon, så då blir det till att kamma håret igen och låtsas på nytt . . . hahaha. . .

Lycka till då Ellinor! Tack ska du ha . . .

1 kommentar: