Bakgrund

måndag 15 mars 2010

Extrainkomst

Jag har kommit på hur man kan tjäna extrapengar. Det handlar inte om stora summor, men ändå!
Alla saker och kläder som jag har hemma, som bara ligger och aldrig blir använda- säljer jag på Tradera. Det är jätte bra! Så kan man försöka lägga undan dom pengarna till något annat roligt framöver. Ja, jag sa försöka och jag försöker verkligen. Jag har till och med köpt en sparbössa som man inte kan öppna utan konservöppnare. Ska bara lägga i pengarna också.

Jag behöver som sagt ett jobb och det väldigt snart !! Måste sätta mig ner och skriva ansökan igen. Det finns ju jobb . . .



Så här ser det ut när jag sitter och skriver!!

1 kommentar:

  1. Ja, vem behöver inte ett jobb? Hahaha, jag fattar ingenting?? Tradera -here i come... Kram!

    SvaraRadera