Bakgrund

tisdag 30 mars 2010

Stav eller kvast, det är frågan

Jag tog mina gå stavar och gick runt ruddalen. Jag har inte börjat ta den långa rundan än, fem kilometaren kallar jag den, utan har gått några gånger ner till Ruddalen och runt skridskobanan och hem igen. Tar en halv timme och är nog ca 2,5 km. Vad skönt det var!! Jag tänker nästan ingenting när jag går där! Man kan tro att det är som vanligt då... ;) men i vanliga fall tänker jag faktiskt mycket. Kanske för mycket ibland och fastnar i tankarna. Därför måste jag mer ut i skogen och promenera och när det är så här gott väder så är det inte så svårt.

Jag kom nu på är att det är påsk till helgen och att det börjar redan om två dagar. Måste pynta.

Nu är frågan bara; ska jag ta kvasten istället för stavarna nästa gång jag går ut ??

2 kommentarer:

  1. Frågan är... behöver du varken stavar eller kvast? Kör powerwalk!

    http://www.schulz.se/powerwalk/index2.html

    Kram /S

    SvaraRadera
  2. Ta kvasten! Då vet man aldrig var man hamnar... ;-)

    SvaraRadera