Bakgrund

söndag 28 mars 2010

Spel

Vad jag vet har jag inte varit i Skåne och lämnat in mina lottorader? Jag blir förbannad, det måste ha skett något fel? Personen som vann 214 och en halv miljon hade lämnat in sin kupong för 70 kr i Skåne. Jag är ledsen att behöva göra er besvikna. . . men skam den som ger sig. Jag har fortfarande siktet inställt mot drömvinsten och det behöver inte vara så många miljoner. Jag klarar mig på 5 !!

Jag har nu blivit beroende av spel, men spelar inte bara med pengar som insats. Nej. Jag har fått intresse för flipperspel och kan nästan inte sluta. Killen jag har träffat har själv detta som intresse och jag har verkligen blivit påverkad positivt.

Jag har alltid tyckt det varit roligt med spel. Tv-spel, dataspel och spel som biljard, airhockey och pilkastning. Det blir som ett beroende, men det är ju rätt så oskyldigt. Ju mer jag spelar kommer jag på hur jag lättast kan spela för att behålla kulan längre.

Det här är skiiiitkul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar