Bakgrund

lördag 29 januari 2011

Abstinens


Det finns verkligen olika slags abstinens man kan ha här i livet. När jag inte har varit hos lille Albin på ett tag, längtar jag jättemycket efter honom. Jag och sonen var där och passade honom över natten och det blev mycket pussar på den lille mannen. Han är såå otroligt lugn och fin !


Han säger till när han vill ha mat eller är trött, det är det enda. Ja, sen pratar han och skrattar lite också, men det är bara bonus.


Sen har jag abstinens över att inte alltid kunna få träffa min älskling och det är stort. Men det går inte riktigt att styra över. Vi gör det bästa utav det istället!

Så kommer vi till det som jag har funderat på under dagen.
Eftersom Albins pappa Johan inte hade mjölk hemma, kunde jag inte brygga mig en kopp kaffe. Jag MÅSTE verkligen ha mjölk i kaffet, det är inte detsamma annars. Så jag hoppade kaffet och efter ett par timmar så fick jag dunderhuvudvärk. Jag ville bara blunda och sova . . . sedan kom jag också att tänka på det där med min GI. Det kanske inte alls är så bra nu, när jag inte mår bra för övrigt. Jag är ju så trött hela tiden. Det kanske påverkar jättemycket?!
Så när jag kom hem, bryggde jag mig två stora koppar kaffe och började äta på en påse bilar jag fått på posten av han med stort L. Socker säger jag bara!

Sedan fortsatte det lite. Jag sitter nu med ett glas vin och bryr mig inte alls om han Ola Lauritzon och hans GI. Jag äter hallon/ lakrits godis också. Det är lördag och huvudvärken är som bortblåst. Det måste varit kaffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar