Bakgrund

tisdag 25 januari 2011

Massage


Jag vet inte vad som är jobbigast. Att vara trött precis hela tiden, att nästan vara helt osocial, att inte känna igen sig själv och att inte ha varken engagemang eller att kunna känna sig riktigt glad. Det är i alla fall kvittot av minst tio års uppbyggnad av ren stress!

Skit samma, jag vill inte klaga och det finns alltid någon som har det värre. Det är bara det att alla andra är uppe i sitt egna och jag är uppe i mitt.

För att lindra lite, så blev det indisk massage idag på Kropp och Hälsa. Så skönt och jag längtar tills nästa gång. Yoga får bli ett av mina mål framöver också. Det ska ge ett inre lugn och det är precis det jag behöver. Lugn och ro.


Indisk huvud- & ansikts massage, nacke och axlar (40 minuter)
Behandlingen består av djup massage på rygg, nacke, axlar och bröstmuskulatur. För att kunna ge en djupare avslappning masseras huvudet i speciella cirklande rörelser vilket ger en mycket skön och behaglig känsla i hela kroppen. Massagen löser upp spända muskler och huvudvärk brukar släppa. Man känner sig välmående, uppfriskad och ofta klarare i tanken efteråt.. Behandlingen avslutas med en skön ansiktsmassage som ger ett litet naturligt lyft.

Behandlingen Indisk huvud- och ansikts massage, nacke, axlar och rygg har blivit mycket uppskattad av kunder eftersom den har stor effekt mot stressymtom och spänningshuvudvärk. En positiv respons från kunder är att de känner sig mindre spända, bättre till mods och klarare i tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar