Bakgrund

tisdag 18 januari 2011

Reklamation


Som ni vet har jag köpt både en dammsugare och en våg inom de senaste veckorna. Jag brukar verkligen inte klaga. Jag har sagt att trots att dammsugar-röret är för kort och lossnar då och då, så gör det ingenting. Jag var glad i början för att den var ny och för att den sög upp skiten. Idag anser jag annat. Jag anser att den borde f-n reklameras. Det var när jag blev lite putt på min nyinköpta våg och siffrorna den visar, som jag insåg att jag borde nog reklamera både den och lite till. Siffrorna verkar ju för sjuttan inte stämma. De går upp och ner. De går hit och dit. De går runt en liten stund och så sen så går de framåt och en två och tre fyr... nej, nu blev det långsökt. Magnus & Brasse . . .
Jag menar att jag som ändå jobbar med siffror bör väl veta vad som är rätt?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar