Bakgrund

torsdag 13 januari 2011

En bra presentbutik

Om du vill köpa fina presenter till bra pris, kan jag rekommendera denna butik. Cinco. Jag ville handla mer än vad jag kunde, men nu vet jag att jag kommer gå tillbaka dit. Dom hade fina saker till hemmet och småsaker som pyssel och annat. Jag köpte mig en våg som var nedsatt till pris eftersom jag tänker börja äta GI och se om det verkligen händer något.



Ljusstakar, dukar, gardiner i en ljusgrön färg . . . det får mig att tänka på vår det med! Åh, vad man vill göra om hemma och ändra med färgerna. Bort med jul, rött och annat krimskrams.
En ny tid är här!

2 kommentarer:

  1. Låter som en butik för mig. Var ligger den?

    SvaraRadera
  2. Just denna Cinco, ligger i Olskroken. Vet att den finns på andra orter också, men vet inte var!

    SvaraRadera