Bakgrund

torsdag 27 september 2012

Det finns saker som är skadliga- helt klart!

Ni kanske tror att jag inte tar några risker i livet längre? Jo då. Det gör jag. 
Varje dag faktiskt, när min son ska äta det han vill- utsätter jag mig. Som igår.

 Jäklar vad det läskades i munnen! "Ja då tar jag mitt vatten då", sa jag och klunkade frenetiskt så jag skulle bli mätt för tillfället. Men bara doften gör ju att man blir lite lätt galen faktiskt. Tutade mig igenom stan över och in upp emot Otterhälla och sen varvade jag ner.

Idag har jag utsatt mig för strålning.
Jag åkte ner och solade på solariet. Det är en sak som får mig att må bra- åtminstone för tillfället! 
Värme och ljus!! Att det i längden inte är bra det vet vi, rent utav skadligt med andra ord.
Men det är så mycket nu för tiden som är skadligt och jag vet att man kanske inte ska utsätta sig i onödan, men nu gjorde jag det i alla fall.

Sedan har jag haft duschpeeling och fotfiiiling och så känt på brösten efter knölar eller förändringar enligt anvisningen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar