Bakgrund

söndag 23 september 2012

I skogen kan man prata för sig själv!

I natur och skog, ja det får väl alla att må bra och där kan man verkligen prata för sig själv, det gjorde jag idag- men det var inget peptalk direkt- utan jag pratade mer om hur de förbannade gula löven lurades och så svor jag lite också även om jag trivdes gott, men att få en kvist smätt in i ansiktet gjorde rätt ont och känslan när jag sjönk ner med gummiskorna i blöt mossa var inte så skönt. 
Nästa gång får det bli stövlar! Jag hoppade till och med över en bäck.

Lite guld hittades
 En underlig känsla uppkom plötsligt. Det kändes som om jag fortfarande befann mig i skogen, trots att jag satt mig i bilen. Ja ibland undrar man vad det är frågan om. Jo jag kände ju när jag gick in i den där snåriga skogen att grenar fastnade i håret och spindelväv som lade sig över ansiktet, men jag trodde ju inte att jag skulle ha med mig en stor jäkla gren tillbaka ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar