Bakgrund

måndag 24 september 2012

Ta bort saker som stör

Om du störs av saker, så ta bort dom.

Jag tog bort min våg nu.
Först var den jättesnäll och visade bra nedåtgående siffror. Efter helgen visade den 1,5 kilo uppåt igen. 
Precis som om middagen jag åt igår skulle få mig att gå upp så mycket?
Nej, det är som att ge mig kalla handen efter att ha lurat in mig i falska förhoppningar.

Sedan har jag tagit bort facebook-appen på min mobiltelefon. Vilken befrielse!
Jag fick meddelanden hela tiden om händelser och bara för att jag hade den, gick jag ofta in för att "bara kolla"!
Känns jäkligt bra efter det också.

Jaa, vad kan man mer passa på att ta bort? Tittar mig omkring. Jo den där spindeln som håller på och spinner upp och ner i hörnet här i vardagsrummet. Den ska väck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar